logo-back.jpg
Opcje zaawansowane
EN PL
Z Kalendarium wydarzeń
Listopad 2017
Pn Wt Śr Cz Pt So Nd
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
grafika
Czwartek   /   2017-11-23
Spektakl / seans
grafika
Sobota   /   2017-11-25
Koncert
grafika
Wtorek   /   2017-11-28
Impreza
1
2
3
4
5
mapa
ul. Jarosława Dąbrowskiego 3
57-320 Polanica-Zdrój
748680600
Fax:
74 8681046
grafika
grafika
grafika
grafika
grafika
2017.10.04   ma-bpm    Liczba zdjęć: 28
Polanica-Zdrój laureatem Dolnośląskiego Gryfa za budowanie własnej marki lokalnej
2017-10-24  ma-bpm  Ilość wyświetleń:  459
grafika

Polanica-Zdrój laureatem Dolnośląskiego Gryfa

za budowanie własnej marki lokalnej.

 

Podczas Wielkiej Gali Biznesu w Narodowym Forum Muzyki we Wrocławiu, która odbyła się 23 października 2017 wyłoniono laureatów 14. edycji Konkursu „Dolnośląski Gryf - Nagroda Gospodarcza”. Wśród nagrodzonych znalazła się Gmina Polanica-Zdrój za sukces w tworzeniu własnej, lokalnej marki otrzymując setnego Gryfa w historii konkursu. Jest to jednocześnie pierwsza nagroda w tej kategorii.

Nagroda Gospodarcza – Dolnośląski Gryf promuje i nagradza najważniejsze osiągnięcia gospodarcze regionu. Docenia innowacyjność i zaangażowanie inwestycyjne, zauważa działania na rzecz lokalnej społeczności i wymierne korzyści jakie naszemu regionowi przynosi 300 tysięcy dolnośląskich podmiotów gospodarczych. Dolnośląski Gryf to wyjątkowe podziękowanie dla tych, którzy tworzą gospodarczą i społeczną przyszłość Dolnego Śląska.

Polanica-Zdrój została doceniona za kampanię marketingową opartą na haśle promocyjnym Polanica-Zdrój – źródło zdrowia. Sukcesem kampanii wizerunkowej jest odczarowanie miasta jako miejsca wyłącznie dla kuracjuszy. Dziś, dzięki rozwojowi sektora medycyny estetycznej oraz gastroturystyki, do miasta coraz częściej przyjeżdżają coraz młodsi turyści nastawieni na relaks, turystykę aktywną i prozdrowotną, na których czekają doskonałe miejsca do wypoczynku i szereg dedykowanych im atrakcji. To wszystko pozwala z sukcesem przyciągnąć do miasta te osoby, które chcą przyjemnie spędzić czas z najbliższymi. Polanica-Zdrój stawia na ciągły rozwój zarówno samego uzdrowiska, jak i życia kulturalnego, aktywności sportowej oraz strefy SPA&Wellness. Główne działania marketingowe miasta skupiają się na:

- prozdrowotnym charakterze uzdrowiska,

- promocji miejscowości jako miasta idealnego do wypoczynku dla wszystkich grup wiekowych,

- organizowanie licznych wydarzeń sportowych i kulturalnych na wysokim poziomie

- medycynie estetycznej i chirurgii plastycznej, z którą Polanica kojarzona jest od wielu lat,

- gastroturystyce, ze względu na dużą liczbę różnorodnych restauracji i wykwalifikowanych kucharzy na terenie miasta.

            Jest to już drugi Gryf jaki zdobyła Polanica-Zdrój. Po raz pierwszy Kapituła Nagrody doceniła Polanicę w 2010 za szczególną efektywność w pozyskiwaniu funduszy UE.

            Tegoroczny konkurs organizowany był przez Zachodnią Izbę Gospodarczą-Pracodawcy i Przedsiębiorcy oraz Związek Pracodawców Polska Miedź, Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego, Pracodawców RP, PWC.

 

 

 

 

Link do materiału video Radia Wrocław: https://youtu.be/4-6uvqcv60k

 

Pobierz
PDF
Drukuj
stronę
Zgłoś
nieścisłość
Powrót
noclegi.png
inwestor.png
baner_mapa.png
mobis.png